Om webbplatsen

Vi på Uddevalla Vuxenutbildning vill att alla ska kunna använda våra webbplaser. På denna sida får du som besökare information om vad som gäller för uddevallavuxenutbilning.se, uddevallayrkeshögskola.se och nordiskaskraddarskolan.se.

Kakor

Tillgänglighet

Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbpatserna och jobbar hela tiden aktivt för att förbättra tillgängligheten.

GDPR

Den allmänna dataskyddsförordningen är en EU-lagstiftning som reglerar hur vi får behandla personuppgifter. Lagen berör olika organistationer i samhället och Uddevalla Kommun som Vuxenutbildningen representerar följer denna.

Teknisk information

Webbplatserna lanserades i januari 2023. Vi använder publiceringsverktyget SiteVision. Webbplatserna upplevs bäst i en modern webbläsare. Äldre webbläsare visar samma innehåll på sidan men utseendet kan förändras.