Uppdragsutbildning

Du bestämmer innehållet - vi levererar!

Du som har ett behov av kompetensutveckling för din personal är välkommen att kontakta oss på Uddevalla Yrkeshögskola.

Vi har lång erfarenhet av utbildning för vuxna och ett har ett kontinuerligt samarbete med företag, organisationer och myndigheter. I vårt ordinarie utbildningsutbud finns kurser inom många olika områden, där vi kan skapa ett innehåll som passar er verksamhet.

Uppdragsutbildning

Kompetensutveckla din personal

Vi kan skräddarsy ett kursupplägg, utifrån ditt företags och din personals specifika behov och önskemål. Deltagarna får ett intyg på genomförda moment efter kursen.

Hör av dig till oss

Om du är intresserad av veta mer om kompetensutveckling för din personal är du varmt välkommen att kontakta oss!

Utbildning till företag

Exempel på utbildningar

Uddevalla Yrkeshögskola har ett brett utbud av kurser och utbildning för rätt kompetens på rätt plats.