Sabina på Lindex

Digital store manager är utbildning som ligger rätt i tiden och matchar framtidens behov av kompetens inom framtidens butikskoncept.

Vilka är Lindex och varför har ni valt att vara med i ledningsgruppen

Lindex är ett av Europas ledande modeföretag med cirka 450 butiker på 19 marknader och försäljning online världen över genom tredjepartssamarbeten. Lindex erbjuder ett inspirerande och prisvärt mode och sortimentet omfattar flera olika koncept inom dam, barn, underkläder och kosmetik.

Digital Store Manager programmet matchar den kompetens och efterfrågan som behövs i framtidens arbetsliv. Att få vara med och påverka innehållet /utformningen i utbildningen och skapa givande samarbeten mellan studenter och arbetslivet är något jag brinner för.

Varför ska man läsa Digital Store manager?

Det är en utbildning som ligger rätt i tiden och matchar framtidens behov av kompetens inom framtidens butikskoncept. Butiksarbetet blir alltmer digitalt och kompetens inom detta område är av stor vikt för framtidens arbetsliv.

Läs mer om YH-utbildningen Digital Store manager här »

Ledningsgruppen för Digital store manager

Sabina Cedergrip, HR Business Partner